Pagina's

zondag 26 februari 2017

Born Pretty plate BP-L040

Deze plate staat vol met geometrische figuren.

Bij deze ben ik begonnen met een roze base. Op de stempel heb ik de afbeelding met oranje acrylverf ingekleurd. Toen het droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.


Hier begon ik met een paarse base. Bij de tweede stempel ging ik de mist in door de verkeerde afbeelding te stempelen. Ik ben toen maar door gegaan met om en om, haha.

Soms is een simpele zwart-witte mani ook mooi bij geometrische vormen.


Plate BP-L040 kost momenteel 2.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...