Pagina's

maandag 20 maart 2017

Lente

De lente is m'n favoriete jaargetijde en hij komt al steeds meer om het hoekje kijken!
In het weekend vind ik het heerlijk om (vanachter m'n computer) door het raam naar de tuin te kijken. Het riet in m'n vijver begint weer te groeien, vogels nemen er een bad in, knoppen aan de bomen, vogels die nestmateriaal zoeken, al een eerste vlinder... en ga zo maar door.

Ik hoefde niet lang na te denken wat ik op m'n nagels wilde. Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt en heb er met inkt van Sharpies en een kwastje een paar strepen gezet.
Alle afbeeldingen komen van plate Moyra 24- Primavera. Op de stempel heb ik ze met acrylverf ingekleurd en de vogel deels met een glitterlak. Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...