Pagina's

zaterdag 7 april 2018

Born Pretty holo nail foil

Met nagelfolie heb ik vaak het probleem dat er kreukels in komen, zeker als m'n nagels langer zijn want dan zijn ze meer gebogen. Bij deze folie zitten ook kleinere afbeeldingen zodat ik niet het probleem krijg als bij een nageldekkende folie.
Veel van de afbeeldingen komen van Born Pretty plates maarrrr deze zijn holo!!

Ik blijf m'n nagels heen en weer draaien naar het licht :-)

Het enige nadeel is dat je niet goed kunt zien wat de voor- en achterkant is. Ik heb hierdoor een nagel moeten overdoen.


Vooraf had ik de afbeeldingen op maat geknipt. Op een zwarte base heb ik folielijm aangebracht, toen deze droog was (doorzichtig) heb ik de afbeeldingen erop gedrukt. Dat ging erg makkelijk.
Na een waterbased top coat heb ik m'n gewone top coat aangebracht.


De folies komen met 10 velletjes tegelijk! En kosten maar 1.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art items.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...