Pagina's

donderdag 24 mei 2018

3D Magnetic Aurora Series BP-MA04 Greenland Night

Vanaf 6 juni komt Born Pretty met een nieuwe lijn. Deze magneetlak is er al één van. De luxe uitstraling van het flesje valt me meteen op. Deze valt onder de 3D Magnetic Aurora Series, mijn kleur is Greenland Night, BP-MA04.


Ik ben begonnen met een zwarte base. Greenland Night dekt goed (binnenkort even testen als stempellak!). Na één laagje heb ik m'n magneet erboven gehouden en zag je meteen effect. Ik heb nog een laagje aangebracht, ook in de hoop dat m'n tips wat donkerder zouden worden en heb er ook de magneet boven gehouden.
De lak heeft zelfs hele kleine holo deeltjes!


Ik kon het niet laten om erover te stempelen en dat vind ik over deze lak een mooi effect geven. Ik heb hiervoor plate Floral BP-X44 gebruikt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...