Pagina's

dinsdag 14 augustus 2018

Beauty BigBang XL-003

Dit vind ik zo'n gave plate; veel afbeeldingen waar ik wel wat mee kan.


Ik ben hier begonnen met een zwarte base. De afbeelding heb ik gestempeld met Kaleidoscope - Storm Cloud. Na een gewone top coat heb ik nog een matte top coat aangebracht.

Deze afbeelding vond ik een beetje barok doen overkomen, ik heb een kleuren combinatie gekozen die ik daar goed bij vind passen.
De base is Sally Hansen - Indiglow en ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Gold. Na een gewone top coat heb ik het nog een matte top coat gegeven.

Beauty BigBang-XL003 met SKU: BBBXL-003 kost momenteel €3,15. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...