Pagina's

vrijdag 17 augustus 2018

Beauty BigBang XL-012

Zijn het geen schatjes? Ik hou van uilen!!


Ik ben hier begonnen met de lila base Sally Hansen - Leapin' Lilac. Op m'n buitenste nagels ben ik er overheen gegaan met Sinful Colors - Let me go.
De uiltjes zijn stamping decals. Ik heb ze op m'n stempel ingekleurd met acrylverf; na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.

Op m'n accentnagel na, ben ik begonnen met een zwarte base en ben hier overheen gegaan met Color Club - Wild And Willing.
Nadat ik de uilen gestempeld heb, heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Beauty BigBang-XL012 met SKU: BBBXL-012 kost momenteel €2,62. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...