Pagina's

donderdag 11 oktober 2018

Beauty BigBang XL-017

Deze plate vind ik echt heel gaaf. Hier kun je veel kanten mee op!

De blauwe base is O.P.I - Blue my mind, ik ben hier overheen gegaan met flakies van Essence - Dream Catcher. Ik ben er met een matte top coat overheen gegaan en daarna heb ik gestempeld met een lichtblauwe kleur van Mundo de Unas.

Van deze afbeelding heb ik stamping decals gemaakt. Ik heb ze op mijn stempel ingekleurd met neon stempellakken van Hit the Bottle.
Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.


Beauty BigBang-XL017 met SKU: BBBXL-017 kost momenteel €3,09. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...