Pagina's

dinsdag 2 oktober 2018

Beauty BigBang XL-021

De herfst is helaas begonnen en daar kon ik goed deze plate met herfstbladeren voor gebruiken.

 Ik ben met een zwarte base begonnen. Ik heb de afbeelding met Blue Hologram van Kaleidoscope gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van Sharpies gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Hierna heb ik het weer een gewone top coat gegeven.
Ik heb m'n flits gebruikt bij de foto want anders was het holo effect niet goed te zien; de zon heeft zich namelijk de hele dag niet laten zien.


Dit is echt een afbeelding waar ik zo van hou! Ik ben met een zwarte base begonnen en heb de afbeelding gestempeld met Kaleidoscope - Storm Cloud.

Beauty BigBang-XL021 met SKU: BBBXL-021 kost momenteel €3,06. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...