Pagina's

zaterdag 22 december 2018

Beauty Bigbang kerstcadeautjes

Ik ben dol op cadeautjes. Aangezien ik meestal m'n kerstcadeautjes zelf koop, vond ik het nu erg leuk om ze te krijgen. Ik mocht van Beauty Bigbang een aantal spullen uitkiezen en tot m'n grote verbazing hebben ze alles gestuurd van m'n wenslijstje!


M'n verzameling plates van Beauty Bigbang wordt steeds groter en deze wil ik graag in een aparte opbergmap. Ik was meteen verliefd toen ik deze holo versie tegenkwam!
In deze opbergmap kunnen 18 rechthoekige plates.
Deze nail stamping plate holder case met SKU: J6429TM kost momenteel 6.99 dollar.


Ik was heel benieuwd naar de doorzichtige stempel. Deze komt met een leuke kerst scraper.


De eerste keer dat ik de stempel gebruikte, was de afbeelding niet op m'n stempel te zien dus ik moest 'm eerst even behandelen.
Ik heb de stempel eerst gewassen met vloeibare handzeep en daarna ben ik er overheen gegaan met alcohol (96%). Vervolgens heb ik weer gestempeld met blauwe stempellak van Beauty Bigbang en plate BeautyBigBang XL-041.
En kijk eens naar het resultaat, hij pakt de afbeelding perfect op!
De clear jelly stamper and scraper met SKU: J2915TM-1C kost momenteel 2.99 dollar.


Ik wilde al heel lang de cotton claw. Dit is een 'klauw' die je kunt gebruiken om je watje vast te pakken. Ik maak m'n plates schoon met remover en zo heb je kans dat de remover van het watje, je nagels raakt. Op deze manier heb je daar geen last van. Ik heb het al een keer met een pincet en een clip geprobeerd maar dat werkt niet zo lekker.


De cotton claw met SKU: J2156 kost momenteel 2.99 dollar.

De plates ga ik binnenkort gebruiken!

De artikelen van Beauty BigBang kun je ook via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...