Pagina's

vrijdag 1 februari 2019

Born Pretty - Chinese Style-L003

Toen ik deze plate zag, wist ik meteen dat ik deze moest hebben. Ik ben namelijk al zo lang op zoek naar een plate waarmee je een landschap kunt maken.

Ik ben begonnen met een witte base. Nadat ik de afbeeldingen gestempeld had, ben ik er met een matte top coat overheen gegaan.
Ik heb Alcohol Ink gebruikt van Adirondack en heb met een klein kwastje de afbeelding ingekleurd.

Onderstaande nagels heb ik op dezelfde manier gemaakt. Hier heb ik de rivier over twee nagels verspreid omdat ik het zo'n leuke afbeelding vind.


Plate Born Pretty Chinese Style-L003 met artikelnummer: #45508, kost momenteel 2.99 dollar per stuk. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...