Pagina's

zaterdag 9 februari 2019

Born Pretty Overprint-L001

Met deze plate kun je zelf bloemen opbouwen!


Ik moet eerlijk toegeven dat layering plates niet m'n sterkste kant zijn. Ik heb altijd moeite met het precies op elkaar krijgen en bij deze plate bleef ik maar verkeerde kleuren kiezen. Ik heb prachtige mani's met deze plate voorbij zien komen maar het wilde bij mij maar niet lukken.

De bovenste roos op m'n pink vind ik mooi geworden. Die kleuren pasten dan ook goed bij elkaar.


 Ik hou van grassoorten dus daar ben ik dan ook lekker los mee gegaan.

Plate Born Pretty Overprint-L001 met artikelnummer: #45510, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...