Pagina's

zondag 17 februari 2019

Born Pretty Overprint-L002

Nog een layering plate van Born Pretty, nu vooral met bladeren.

Het layeren is me eindelijk gelukt! Ik heb ervoor gekozen om het in twee lagen te doen en niet in drie, zoals op de plate staat. Ook omdat ik niet zo goed wist welke derde kleur ik erbij kon kiezen. Maar ik ben erg happy met dit eindresultaat!

Ik ben er erg vroeg bij met m'n herfstnagels!
Deze waren leuk om te doen. Af en toe mixte ik ook groen rood en geel op de plate zelf.



Plate Born Pretty Overprint-L002 met artikelnummer: #45511, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...