Pagina's

donderdag 27 juni 2019

Born Pretty Artist-L005


Deze plate vind ik erg gaaf. Het doet me aan de stijl van de kunstenaar Magritte denken. Bij veel afbeeldingen kun je wel een verhaal verzinnen.


Deze twee afbeeldingen vond ik wel leuk bij elkaar passen. Op m'n stempel heb ik ze ingekleurd met acrylverf en na een top coat op m'n nagels geplaatst.
Ik heb geen groene holo dus ben ik begonnen met een gewone holo, namelijk Kaleidoscope - Blue Hologram. Ik ben hier overheen gegaan met Morgan Taylor - Ivy Appliqué omdat dit een wat jelly nagellak is.

Deze afbeelding zonder gezicht vind ik heel bijzonder. Je kan er zoveel dingen bij verzinnen zoals: alleen gelaten willen worden, onzichtbaar voelen, teveel aan je hoofd hebben enz.
Ik kleur m'n stamping decals normaal altijd in met acrylverf maar deze keer heb ik het shirt met nagellak ingekleurd op m'n stempel.
De andere afbeeldingen zijn 'dry marbles' en heb ik op m'n siliconen mat van Born Pretty gemaakt.
Na de eerste wist ik niet zeker of ik het patroon nog een keer kon maken maar gelukkig lukte dit!


Plate BP Artist-L005 met artikelnummer: #46155, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...