Pagina's

zaterdag 15 juni 2019

Nicole Diary-088

Met deze veelzijdige plate heb ik twee totaal verschillende mani's gemaakt.


Ik vind het leuk om lekker te rommelen zonder een echt idee in m'n hoofd te hebben.
Ik ben hier met een witte base begonnen. Hier heb ik wat alcohol ink op aangebracht, glitter, crackle lak en witte acrylverf gesponst.
De afbeeldingen heb ik eerst in zwart gestempeld, vervolgens met paars en ik vond het leuk om nog een paar met lila te doen.


Ik ben hier begonnen met Kiko - Imperial Purple.
De afbeelding heb ik met bruin gestempeld en op m'n stempel ingekleurd met oranje acrylverf.
Nadat ik ze op m'n nagels geplaatst had, heb ik het nog een matte top coat gegeven.

Plate Nicole Diary-088 met artikelnummer: #46442, kost momenteel 1.79 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...