Pagina's

donderdag 6 juni 2019

Nicole Diary-089

Een tropische plate van Nicole Diary die onder andere verkocht wordt bij Born Pretty Store.


Ik ben hier eerst met een witte base begonnen. Daar heb ik met een klein sponsje, witte en gele acrylverf overheen gesponst.
Het stempelen heb ik eerst met zwart gedaan en daarna met groen.

De ananassen heb ik met zwart over een witte base gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van m'n Sharpies gebruikt om de afbeelding in te kleuren. De leadlight manier dus.
Bij de bladeren ben ik ook met een witte base begonnen. Op de plate heb ik licht- en donkergroen gescrapet.

Plate Nicole Diary-089 met artikelnummer: #46443, kost momenteel 1.79 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...