Pagina's

donderdag 25 juli 2019

Beauty BigBang XL-076

Kleinere afbeeldingen en 'full nail designs' worden hier mooi afgewisseld.


Ik ben hier begonnen met een witte base. Ik heb gesponst met gele, roze en blauwe lak. Dit zijn kleuren die goed met elkaar mengen waardoor je veel meer kleuren krijgt.
De afbeelding heb ik met Mundo de Unas - Black gestempeld en daarna heb ik het een matte top coat gegeven.

M'n base is F.U.N Lacquer - Gorgeous. Ik vind dit zo'n mooie kleur, dat ik voor een afbeelding ben gegaan waarmee je de rest van de base nog goed kan zien. Ik heb de afbeelding eerst met Mundo de Unas - Gold en daarna met MdU - Black gestempeld. Hierna heb ik het nog een matte top coat gegeven.

Beauty BigBang XL-076 met SKU: BBBXL-076 kost momenteel €2,99. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...