Pagina's

dinsdag 2 juli 2019

Born Pretty stempellak

Ik kreeg van Born Pretty deze stempellak in vrolijke kleuren.
Ik ben altijd erg benieuwd hoe de lak over donkere kleuren stempelt, dus heb ik de swatches op een witte nepnagel gemaakt waarbij ik de helft zwart gelakt heb.

De afbeeldingen heb ik gestempeld met plate Born Pretty Spring Garden-L010.


Deze is goed te zien over een lichte en donkere base.


BP-WT05 Crimson cheeks vind ik in het echt wat meer de roze kant dan de rode kant op gaan. Op de foto is dit minder goed te zien. Ook weer mooi op zowel een lichte als een donkere base.

BP-AC06 Ariel Mermaid is een heel mooi zomers kleurtje.

BP-ML01 Nirvana doet het ook heel mooi op een lichte en donkere base!

Deze stempellakken zijn perfect. Ik heb er niks op aan te merken. Ze stempelen goed over donkere en lichte kleuren. Ik ben er met m'n Born Pretty top coat overheen gegaan en zie niet dat het uitsmeert. Momenteel kosten ze 2.59 dollar en dat is voor stempellak ook een hele mooie prijs!
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...