Pagina's

zaterdag 17 augustus 2019

Born Pretty BP-FS07 Wondering

Dit is een neon stempellak van Born Pretty.
Met m'n gewone camera lukt het me maar niet om de kleur juist op de foto te krijgen, deze werd meer oranje dan roze. Daarom heb ik de camera van m'n telefoon gebruikt. De kwaliteit is wat slechter maar de kleur is beter.

Ik heb de lak eerst getest op zwart maar dit was bijna niet te zien. Daarom ben ik dus voor lichte kleuren gegaan.
De plate waarmee ik heb gestempeld is BP - Spring Garden-L003.



De neon stempellak BP-FS07 Wondering (en andere kleuren) met artikelnummer: #46659, kost momenteel 3.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...