Pagina's

donderdag 19 september 2019

Beauty BigBang XL-086

Met zo'n plate kun je leuke effecten creëren.

Ik wilde hier voor een gradient effect gaan. De afbeelding heb ik op m'n stempel met acrylverf ingekleurd. Onder deze foto zie je de foto tutorial die ik erbij heb gemaakt. 



Ik heb hier met acrylverf van alles gesponst voor de base en ik heb nog een beetje glitter toegevoegd voordat ik de afbeelding stempelde.

Beauty BigBang XL-086 met SKU: BBBXL-086 kost momenteel €2,70. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


4 opmerkingen:

  1. wow mooi!
    ken jij toevallig nog andere Nederlandse blogs over nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Helaas, de blogs die ik kende van Nederlandse meiden zijn allemaal gestopt met bloggen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...