Pagina's

donderdag 28 november 2019

Born Pretty - Texture-L002

Ik wilde nog wat herfstnagels maken en daar kon ik deze plate goed voor gebruiken.



Over een witte base heb ik rode en gele acrylverf gesponst.
Op de plate heb ik groene en een kleine beetje bruine stempellak aangebracht.
Wat is deze afbeelding gedetailleerd!


 Ook hier ben ik begonnen met een witte base. Op de plate heb ik rode en gele stempellak aangebracht en dat een paar keer heen en weer gescrapet.

Plate Born Pretty - Texture-L002 met artikelnummer: #47461, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...