Pagina's

dinsdag 17 december 2019

Born Pretty: Nicole Diary-L13

Deze plate van Nicole Diary is perfect voor de winter en kerst. Hij is erg divers en heeft veel nagel vullende afbeeldingen. Daar houd ik van!


Ik had zin in glitter. Ik heb een gradient gesponst met Essence - Mermaid's Secret en Miss Sporty - Gorgeous Red. Hierna heb ik de afbeelding met Mundo de Unas - White gestempeld.

Ook hier heb ik een gradient gesponst. Ik heb dit gedaan met Essence - Instant Love en Sinful Colors - Black on Black.
Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Gold.

Ik vind de plate zo leuk dat ik er nog één wilde maken.
Ik heb eerst een gradient gesponst met Essence - Goofy Blue en Essence - Wild White Ways. Hierna heb ik de bomen gestempeld met Mundo de Unas - Green. De herten heb ik gestempeld met MdU - Black.
Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Plate Nicole Diary - L13 met artikelnummer: #47647, kost momenteel 4.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

  1. Oh wow these are all super pretty <3 I love the colours in the first :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...