Pagina's

zaterdag 7 december 2019

Nicole Diary-120 van Born Pretty

Deze plate heeft sneeuwvlokken in verschillende groottes. Dat maakt het leuk om ze één voor één te stempelen en zo samen te voegen.



Ik ben begonnen met een blauwe base vane Essence- Electriiiiiic. Hierna heb ik gestempeld met wit, en daaroverheen ben ik gegaan met een laagje Kiko - Ink Blue, dit is een sheer lak.
Vervolgens heb ik nog gestempeld met Mundo de Unas - Blue en daarna MdU - Pastel Blue.

Ik ben hier met een zwarte base begonnen en ben daar met twee lagen Polished for Days - Dragonfly overheen gegaan.
Nadat ik een paar sneeuwvlokken met wit had gestempeld, ben ik er weer met een laag Dragonfly overheen gegaan.
Hierna heb ik nog een paar witte sneeuwvlokken gestempeld.
Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.



Plate Nicole Diary - 120 met artikelnummer: #47639, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...