Pagina's

donderdag 5 maart 2020

Fluid(achtig)

Ik wilde weer eens een fluid nail art proberen. Ik zie zulke geweldige creaties voorbij komen maar bij mij wil het nog niet helemaal lukken. De cellen die ik krijg zijn vrij klein maar ik vond het resultaat leuk genoeg om te gebruiken.

Ik heb wat druppels lak op een stukje plastic aangebracht en daarna een paar druppels speciale top coat. Hierna heb ik met m'n stempel erop gedrukt zodat de kleuren wat gingen mengen en er wat cellen kwamen door de top coat. Toen het droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.

Ik heb aan een bestaande top coat wat druppels haar serum (met siliconen) aangebracht. Het beste schijnt te werken met Garnier Fructis - Anti Frizz, misschien dat ik die ooit nog eens ga kopen.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...