Pagina's

zondag 15 maart 2020

Nicole Diary-145 van Born Pretty Store

Deze plate is perfect om met kleuren te spelen.


Dit zijn echt mijn favoriete kleuren. Ik heb roze en paarse acrylverf zitten mengen en daar soms wat rood of wat meer paars aan toegevoegd zodat ik verschillende tinten kreeg. 
Op m'n stempel heb ik de afbeelding daarmee ingekleurd en nadat het droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.

Toen ik de schoenen van m'n collega zag wist ik dat grijs en roze een gave combinatie is. Ik heb m'n nagels eerst gelakt met Sally Hansen - Presto Pink. Toen dit goed droog was heb ik de helft van m'n nagels afgeplakt en gelakt met grijze stempellak van Mundo de Unas.
Ik heb dezelfde kleuren gebruikt voor de afbeelding. Dit heb ik op m'n stempel ingekleurd en erna op m'n nagels geplaatst.

Plate Nicole Diary - 145 met artikelnummer: #48662, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...