Pagina's

zondag 8 november 2020

Flakies

Ik ben begonnen met een zwarte base en heb daar flakies op gesponst. Door ze te sponsen krijg ik er  meer op, ze zijn uit de Brocade Series van Born Pretty: Dream Castle en Heart Of Ocean.

Ik heb erna met plate Nicole Diary - L24 er overheen gestempeld maar dit was bijna niet te zien.
Ik vond het wat zonde van m'n werk dus besloot ik m'n middelvinger opnieuw te doen. Ik ben daar begonnen met Color Club - Lavendarling als base en ben er met twee lagen Polished for Days - Dragonfly overheen gegaan.

De afbeelding komt van Nicole Diary-145 en heb ik op m'n stempel eerst met dezelfde flakies ingekleurd en vervolgens eroverheen met zwarte nagellak. Toen dit droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...