Pagina's

dinsdag 18 december 2018

Born Pretty Christmas-L003

Met deze leuke kerstplate kun je in de stijl gaan van de kersttruien.



De base is BP-SB09 About Rose, ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Cotton Candy. Op m'n accentnagel ben ik voor een witte base gegaan en heb ik gestempeld met MdU - Purple.

Hier ben ik voor een donkere variant gegaan met een matte top coat.
De rode kleur is Essence - Instant Passion en de paarse is Sally Hansen - Plummet. Ik heb gestempeld met MdU - White.


Plate Born Pretty Christmas-L003 kost momenteel 2.99 dollar per stuk. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...