Pagina's

zaterdag 15 december 2018

BP-SB09 About Rose

Dit is BP-SB09 About Rose uit de Sweet Bubble Series.
Dit is een peel off lak en daar was ik erg benieuwd naar.


De lak dekt al met één laag, ik heb zelf een tweede laag aangebracht omdat ik dat mooier vind.

Natuurlijk nog stempelen erover. Ik heb dat gedaan met plate Valentine's Day BP-L004.

Ik was zo benieuwd hoe deze peel off zou werken. Zoals je ziet, laat deze niet zomaar los. Ik moest behoorlijk 'hakken' met m'n stokje om het eraf te krijgen. Ik denk dat een remover sneller gewerkt had :-)


De lakken van de Sweet Bubbles Series kosten momenteel 2.59 dollar per stuk. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...