Pagina's

dinsdag 8 januari 2019

Beauty BigBang XL-041

Ik hou van afbeeldingen die de hele nagel bedekken. Deze plate heeft ook een aantal 'omgekeerde' afbeeldingen waardoor je ze extra makkelijk kunt inkleuren.

Deze bloemen heb ik op de leadlight manier gedaan. Ik ben hier begonnen met een witte base. Ik heb de afbeelding met zwart gestempeld en het erna een matte top coat gegeven. 
Ik heb m'n Sharpie stiften gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Ik heb dat gedaan door met een Sharpie op een stukje plastic te krassen. Hierna heb ik een kwastje gedoopt in alcohol en daarmee de inkt gebruikt van het plastic. Door de matte top coat pakt de inkt beter.


Deze afbeelding vond ik leuk om over een kleurige base te stempelen. Dus ik heb eerst een water marble gemaakt en daarna heb ik afbeelding met Mundo de Unas - Black gestempeld.

Beauty BigBang-XL041 met SKU: BBBXL-041 kost momenteel €2,62. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


2 opmerkingen:

  1. I love floral patterns so this stamping plate is perfect for me! Lovely manicures! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...