Pagina's

donderdag 3 januari 2019

Beauty BigBang XL-042

Voor mij kan de lente niet snel genoeg beginnen, deze plate helpt me dat gevoel nog meer te versnellen!
Door de rondingen van de volledige afbeeldingen ging de clean-up aan de bovenkant van m'n nagels een stuk sneller.

De base is Essence - Yummy Gummy, de lijnen heb ik gestempeld met een roze kleur van Mundo de Unas. De afbeelding in het midden heb ik op m'n stempel ingekleurd met acrylverf en vervolgens op m'n nagels geplaatst. Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.

De base is Essence - Break Through. Ik heb gestempeld met Kaleidoscope - Storm Cloud. Vervolgens heb ik het nog een matte top coat gegeven.

Beauty BigBang-XL042 met SKU: BBBXL-042 kost momenteel €2,60. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...