Pagina's

woensdag 20 februari 2019

Beauty BigBang XL-068

Ik hou van vlinders, deze plate heeft zoveel keus!!


Met zwart heb ik de vlinders op een witte base gestempeld, hierna heb ik het een matte top coat gegeven. Met Adirondack Alcohol Ink heb ik de afbeeldingen ingekleurd.

Van deze afbeelding heb ik stamping decals gemaakt. De afbeelding heeft een vlinder maar die heb ik weggehaald. Op m'n stempel heb ik de afbeelding ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik de afbeeldingen op m'n nagels geplaatst. De afbeelding is vrij lang, waardoor ik een stukje overhield, dit heb ik ook weer op m'n nagels geplaatst zodat de afbeelding nu helemaal rond loopt.


Beauty BigBang-XL068 met SKU: BBBXL-068 kost momenteel €2,65. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...