Pagina's

zondag 24 februari 2019

Born Pretty - BPFHS05 Fantasy Sky Holo Stamping Polish

Ik denk dat een holo lak nooit gaat vervelen. Deze week scheen de zon volop dus ik kon extra vaak genieten van m'n nagels!
Fantasy Sky is een zwarte holo stempellak en komt uit de Fantasy Holographic Series.

De lak was prima dekkend in twee lagen. De droogtijd was wel lang maar ik ben er gewoon overheen gegaan met m'n sneldrogende top coat van Poshé en dat gaf geen problemen.
Ik was erg benieuwd hoe deze stempelde en dat heb ik over een witte base gedaan met plate BP-L072. 


Macro; plate BP-L072

De Holographic Stamping Polish met artikelnummer: #42852, kost momenteel 5.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...