Pagina's

woensdag 27 februari 2019

Beauty BigBang XL-063

Een water marble plate!!! Perfect als je weinig tijd hebt om te marbelen of als je er niet zo goed in bent!

Ik ben hier begonnen met een witte base en heb de afbeelding met wit gestempeld. Hierna heb ik een matte top coat aangebracht.
Ik heb m'n Sharpies gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Op een stukje plastic heb ik met een Sharpie gekrast. Een kwastje dat ik gedoopt had in alcohol heb ik gebruikt om de inkt op te pakken en op m'n nagel in te kleuren.

Ik ben hier begonnen met een zwarte base. Op de plate heb ik van Kaleidoscope: Papilio Machaon, Duo Magic Cat en Enchanted Forest aangebracht. Ik heb één keer gescrapet want ik wilde niet dat ze teveel in elkaar zouden overlopen. Uiteindelijk heb ik nog een matte top coat aangebracht.


Beauty BigBang-XL063 met SKU: BBBXL-063 kost momenteel €3,16. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...