Pagina's

vrijdag 1 maart 2019

Essence - Legally Pink en JR-020

Dit is een lak uit de nieuwe collectie van Essence en heet Legally Pink. Ik was heel benieuwd naar de nieuwe formule. Essence is mijn meest favoriete merk dus ik maakte me niet zo veel zorgen.
Gelukkig is deze lak zoals ik gewend ben van Essence, snel droog.
Ook de brede kwast is gelukkig gebleven.
De dekking was na twee lagen niet volledig, vooral bij de tips zag ik nog wat doorschijnen maar ik wist dat ik er toch nog overheen ging stempelen.
Ik vind deze roze kleur een beetje naar koraal gaan en ben erg tevreden.

Ik heb gestempeld met plate JR-020 en Mundo de Unas - Brown en MdU - Cotton Candy.
Hierna heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...