Pagina's

zaterdag 8 februari 2020

Nicole Diary-090 van Born Pretty Store

Deze plate vind ik echt een beetje alsof je een droomwereld binnenstapt.


Ik ben begonnen met een lila base: Essence - Creating Memories, hier ben ik overheen gegaan met Polished for days - Dragonfly.
De afbeelding heb ik op m'n stempel laten zitten en ingekleurd met acrylverf uit de Space Dust collectie van Vallejo.
Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.



De base is Painted Polish - Fierce in facets. Op m'n plate heb ik Mundo de Unas - Dawn en MdU- Geranium gemixt.

Plate Nicole Diary - 090 met artikelnummer: #46444, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...