Pagina's

zondag 16 februari 2020

Nicole Diary-136 van Born Pretty Store

Het was een moeilijke keuze, welke afbeelding ik wilde kiezen want ik vind ze allemaal zo gaaf!



De base is P2-Lost in Paradise, ik ben er met flakies overheen gegaan van Golden Rose - Scale Effect 13. Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Black.

Ik ben hier begonnen met een paarse base en ben hier overheen gegaan met multichrome acrylverf. Deze komen uit de Space Dust collectie van Vallejo.
De afbeelding heb ik gestempeld met Mundo de Unas - Black.

Plate Nicole Diary - 136 met artikelnummer: #48202, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...