Pagina's

dinsdag 28 juli 2020

Born Pretty - Flower Tango-L003

Wat is dit een vrolijke plate! Ik vind een combinatie van 'full nail' en kleinere afbeeldingen altijd erg fijn. Je kunt dan makkelijker voor een accentnagel gaan of het zo combineren dat niet alle nagels er hetzelfde uitzien.


Het is dat het vakantie is, maar mijn leerlingen zouden deze perfect bij mij vinden passen. Dit schooljaar heb ik het vaak gehad over de bij. Ze hebben zakjes met bloemenzaadjes meegekregen en we hebben op school wilde bloemen gezaaid. Een paar jongens hadden thuis zelfs een groot insectenhotel geknutseld om bij de bloemen te zetten. Ik vind het geweldig om op de leerlingen mijn liefde voor de natuur over te brengen.
Toen ik deze plate kreeg wist ik dan ook meteen dat ik een bijen nail art wilde maken.

De afbeeldingen heb ik op m'n stempels ingekleurd met acrylverf. Toen dit droog was heb ik ze na een top coat op m'n nagels geplaatst. 

Deze zouden heel goed in de herfst kunnen.
Ik ben begonnen met een rode base P2- Hold me tight! daar ben ik overheen gegaan met BeYu - 209. De afbeeldingen heb ik met Mundo de Unas - Geranium gestempeld.
Op m'n accentnagel heb ik een stamping decal. Op m'n stempel heb ik de afbeelding ingekleurd met acrylverf.



Plate Born Pretty - Flower Tango-L003 met artikelnummer: #49338, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...