Pagina's

woensdag 5 augustus 2020

Nicole Diary - 115 van Born Pretty store

De afbeeldingen rechts vind ik net sieraden. Ik vind dat soort afbeeldingen altijd goed tot z'n recht komen op een mooie base.


Ik ben begonnen met een lila base Sally Hansen - Leapin' Lilac en ik ben daar overheen gegaan met Polished for Days - Ploto.
De afbeeldingen heb ik gestempeld met Mundo de Unas - Purple en Red Wine.
Na een gewone top coat heb ik nog een matte top coat aangebracht.


Ik bedacht eerst dat ik met rood, zwart en wit wilde werken. Hierna heb ik gekeken welke afbeelding hier leuk bij zou passen.
De afbeelding was iets te smal, dus ik heb de zijkanten een stukje doorgetrokken met een klein kwastje.
Ik heb gestempeld met Mundo de Unas: Black, White en Reddish.



Plate Nicole Diary-115 met artikelnummer: #47188, kost momenteel 3.29 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...