Pagina's

donderdag 13 augustus 2020

Nicole Diary-L24 van Born Pretty store

Ik blijf een zwak houden voor plates met afbeeldingen zoals dit. Ik heb er al heel veel van maar als ik een nieuwe zie, moet ik die hebben!


Ik heb eerst een smoosh/fluid op een stukje plastic gemaakt. Toen dit droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.
Ik heb een deel van de afbeelding gebruikt omdat ik wilde dat de base ook nog te zien was.


Het is zo'n zonnig weer dus dan moet een holo eigenlijk wel.
De base is Blue Hologram van Kaleidoscope. Nadat ik de afbeelding had gestempeld, heb ik het een matte top coat gegeven en de inkt van m'n Sharpies gebruikt om delen van de afbeelding in te kleuren. Hierna heb ik het weer een gewone top coat gegeven.
Macro
Macro


Plate Nicole Diary-L24 met artikelnummer: #49307, kost momenteel 5.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...