Pagina's

woensdag 2 september 2020

Born Pretty Fairy Tale-L004

 Van deze plate zijn er zoveel afbeeldingen die ik leuk vind. Ik wilde ze het liefst allemaal door elkaar gebruiken.

Bij m'n buitenste nagels ben ik met een witte base begonnen en heb ik gele, roze en blauwe nagellak gesponst. Met deze kleuren krijg je namelijk ook groen, oranje en paars.
De lakken die ik hiervoor gebruikt heb zijn: Fair Maiden Polish: Let's get physical, Look on the bright side, Tickle me pink.
M'n middelste nagels zijn stamping decals en heb ik op m'n stempel ingekleurd met acrylverf.

Deze begonnen als een fail maar ik heb ze gelukkig nog kunnen redden. Ik vind het anders zo zonde van m'n tijd.
Ik begon met een smoosh base maar nu met de stempel direct op m'n nagels. Dit zag er niet mooi uit dus ben ik er met een micro glitter lak overheen gegaan. Hier werd het niet echt beter van. Ik heb toen een klein beetje witte nagellak op m'n nagels aangebracht en dit met een kwastje gedoopt in alcohol uitgespreid. Zo krijg je een wat rokerig effect.
Hierna heb ik de afbeeldingen gestempeld en met een dotting tool nog wat kleine stippen geplaatst.


Plate Born Pretty - Fairy Tale-L004 met artikelnummer: #50017, kost momenteel 4.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...