Pagina's

maandag 7 september 2020

Nicole Diary-170 van Born Pretty

Een erg mooie plate. Ik ben voor de leadlight techniek gegaan, zo kun je erg makkelijk de afbeeldingen inkleuren.


Beide mani's heb ik op dezelfde manier gemaakt. 
Ik ben begonnen met een witte base. Na het stempelen ben ik er eerst overheen gegaan met een gewone top coat en daarna met een matte.
Met m'n Sharpies heb ik op een stukje plastic gekrast en met een klein kwastje dat ik in alcohol gedoopt had, kon ik de inkt oppakken en de afbeelding inkleuren.


Plate Nicole Diary-170 met artikelnummer: #49662, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...