Pagina's

zondag 13 september 2020

Born Pretty Frenchy Floral-L001

 Deze plate heeft een mooie afwisseling van 'full cover images' en french afbeeldingen.


Over een witte base heb ik de afbeelding gestempeld. Met m'n Sharpie stiften heb ik op een stukje plastic gekrast. Met een kwastje dat ik in alcohol gedoopt had, heb ik de inkt opgepakt en kon ik zo de afbeelding inkleuren.

De binnenste nagels heb ik weer met m'n Sharpies gedaan. Op m'n buitenste nagels heb ik een gradiënt gesponst met Sinful Colors - Snow Me White en Color Club - Jackie Oh! De afbeelding heb ik op m'n stempel ingekleurd met acrylverf en daarna op m'n nagels geplaatst.


Plate Born Pretty - Frenchy Floral-L001 met artikelnummer: #50015, kost momenteel 4.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...