Pagina's

zondag 18 oktober 2020

Born Pretty Halloween-L010

Born Pretty heeft veel leuke Halloween plates, ook dit jaar hebben ze weer een aantal leuke toegevoegd.

Ik wilde per se de tekst 'Halloween' op m'n nagel. Ik heb de pompoenen van de afbeelding op m'n stempel ingekleurd met acrylverf en daarna op m'n nagels geplaatst.

De rode base op m'n andere nagels heb ik met de watterspotted techniek gemaakt. In een bekertje water heb ik 3 druppels Sinful Colors - Cross my heart gedaan. Ik heb er met alcohol op gespoten dat ik in een sprayflesje had zitten en heb m'n nagels erin gedoopt. Hierna heb ik de vleermuizen gestempeld.



Ik heb eerst een smoosh base gemaakt. Ik heb druppels rode en witte nagellak op een stukje plastic geplaatst en het stukje plastic dubbelgevouwen zodat de kleuren in elkaar overlopen.
Toen ik dit op m'n nagels geplaatst had, heb ik de afbeelding gestempeld met Mundo de Unas - Black.


Plate Born Pretty Halloween-L010 met artikelnummer: #50579, kost momenteel 4.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...