Pagina's

zondag 25 oktober 2020

Plate Born Pretty - Halloween-S003

 Deze Halloween plate heeft erg veel verschillende soorten afbeeldingen!


Ik ben hier met een grijze base begonnen Hema - Dusk to dawn. Met een sponsje heb ik acrylverf eroverheen gesponst. Hierna heb ik de spinnenwebben gestempeld.



Ook hier ben ik weer met een grijze base begonnen en heb ik er met acrylverf overheen gesponst. Vervolgens heb ik de afbeeldingen gestempeld. De maan heb ik met grijs gestempeld en op m'n stempel ingekleurd met lichtgrijs. Bij de kat heb ik de ogen en oren ingekleurd met m'n Sharpies.





Plate Born Pretty Halloween-S003 met artikelnummer: #50582, kost momenteel 2.59 dollar.

Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...