Pagina's

zondag 29 november 2020

Nicole Diary-207 van Born Pretty store

 Ik heb niks met Valentijnsdag dus ik vind dat ik deze plate heel goed in november mag gebruiken.


Deze 2 cupidootjes moest ik gewoon gebruiken. Wat een schatjes!!
Ik heb ze op m'n stempel eerst met acrylverf ingekleurd. Dat geldt ook voor de hartjes op m'n buitenste nagels. De base daarvan zijn drip marbles. Ik vond ze nog op m'n dekseltje van een eerdere mani waarbij deze over waren. Na een top coat waren ze weer flexibel genoeg om te gebruiken.


Ik ben begonnen met een smoosh base. Op een stukje plastic heb ik druppels nagellak aangebracht en daarna dubbelgevouwen. Toen ze goed droog waren heb ik ze op m'n nagels geplaatst en de afbeelding erop gestempeld.

Plate Nicole Diary-207 met artikelnummer: #51042, kost momenteel 2.29 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...