Pagina's

zondag 6 december 2020

Nicole Diary-208 van Born Pretty Store

 Ik heb deze plate gekozen om wat meer uit m'n comfortzone te stappen. Volgens mij heb ik niet eerder een draken nail art gemaakt.


Ik ben begonnen met een groene base: Kaleidoscope - Papilio Machaon, ik ben daar met de magneetlak Kaleidoscope - Duo Amazing Cat overheen gegaan. De ogen wilde ik gespiegeld daarom heb ik er één op m'n stempel ingekleurd en één op m'n mat, ik heb dat met acrylverf en Kaleidoscope - Duo Magic Cat gedaan.

De afbeelding heb ik op m'n stempel met acrylverf ingekleurd en daarna op een gele base aangebracht. Voor m'n andere nagels heb ik een smoosh base gemaakt en daarna de afbeeldingen erop gestempeld.


Plate Nicole Diary-208 met artikelnummer: #51043, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...