Pagina's

zaterdag 12 december 2020

Nicole Diary-L32 van Born Pretty Store

Ik vond het zo koud de afgelopen dagen, deze plate past daar perfect bij.


Op een stukje plastic heb ik een smoosh base gemaakt door druppels nagellak erop te plaatsen en het stukje plastic dubbel te vouwen. Nadat dit droog was heb ik ze op m'n nagels geplaatst. Hierna heb ik de afbeelding van Nicole Diary-L32 gestempeld.

Over een lila base heb ik twee lagen Cirque Colors - Nocturne aangebracht. Ik wilde een mooie afbeelding stempelen waarbij de base ook nog goed te zien zou zijn.

Plate Nicole Diary-L32 met artikelnummer: #50884, kost momenteel 6.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...