Pagina's

woensdag 16 december 2020

Nicole Diary-205 van Born Pretty Store

 Ik heb een zwak voor plates met takjes. 


Ik heb met Sharpies wat gekrast op m'n nagels en ben daar met een kwastje gedoopt in alcohol overheen gegaan. Hierna heb ik de afbeeldingen gestempeld.



De base is P2 - Lilac Bossa Nova. Op m'n stempel heb ik de afbeelding met een sheer wit ingekleurd. Ik heb dit gedaan door witte nagellak te mengen met doorzichtige nagellak. Toen dit droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst.


Plate Nicole Diary-205 met artikelnummer: #51040, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...